Bestellen

Kan ik mijn order in 1 keer plaatsen bij meerdere BV’s tegelijk?

Ja, dat is mogelijk door te switchen van bedrijf via de tabbladen bovenaan uw scherm. (zodra u bent ingelogd)

Alle artikelen worden samen in uw winkelmandje gezet, gegroepeerd per BV.

Ik wil graag een afwijkend afleveradres toevoegen, waar doe ik dat?

Dit kunt u niet zelf toevoegen maar doen wij graag voor u.

Neemt u alstublieft contact op met onze medewerkers van de afdeling Sales Support via verkoop@deltawines.eu of telefonisch via tel: 0180-635 135.

Ik wil graag mijn eigen referentienummer op de vrachtbrief en factuur hebben staan, kan dat?

Ja, dat kan. Dit kunt u invullen in het veld ‘PO nummer’ onder het kopje ‘Betaalinformatie’.

Er kunnen maximaal 20 leestekens op de vrachtbrief en factuur vermeld worden.

Ik wil graag iets toevoegen aan een reeds bevestigde bestelling, kan dat?

Dit kunt u doen door het plaatsen van een nieuwe bestelling.

Indien deze bestelling onder de € 750,00 is rekent de webshop automatisch € 35,00 aan voor de bezorgkosten.

Onze afdeling Sales Support zal altijd controleren of er reeds orders zijn geplaatst en indien deze samen € 750,00 of meer bedragen brengen zij de transportkosten weer in mindering op uw order(s).

Ik kan een product niet vinden maar weet dat jullie het wel verkopen, hoe kan dat?

Dit kan meerdere oorzaken hebben, bijvoorbeeld dat er voor u geen prijs is ingevoerd of dat een product van naam verandert is.

Neemt u alstublieft contact op met onze medewerkers van de afdeling Sales Support via verkoop@deltawines.eu. Zij helpen u graag verder.

Ik kan alleen dozen bestellen maar wil ook een paar proefflessen ontvangen, hoe werkt dat?

In het tekstveld ‘opmerking’ kunt u een bericht voor ons achter laten, hier kunt u aangeven van welke wijnen u graag een proeffles ontvangt.